محمد جواد محمدی مدیر اجرایی جشنواره قصه‌گویی منطقه دو کشورشد

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون کانون استان لرستان از سوی مدیراجرایی مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به سمت مدیر اجرایی منطقه‌ی دو کشور منصوب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی کانون لرستان، محمدرضا زمردیان در این حکم به توان و شایستگی مدیرکل کانون استان لرستان اشاره و اظهار امیدواری کرده است، با استعانت از خداوند منان، توجه به شرح وظایف مقرر در شیوه‌نامه، تعامل با دبیرخانه‌ی مرکزی جشنواره و بهره‌مندی از توانمندی‌ها، بسترها و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی موجود دراستان‌ منتخب، مرحله منطقه‌ای جشنواره، هرچه شکوه‌مندتر برگزارشود.

بر اساس این خبر رییس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، محمدجواد محمدی مدیرکل کانون کانون استان لرستان را به سمت مدیر اجرایی منطقه‌ی دو کشور در تقسیم‌بندی‌های کانون منصوب کرد.

فراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۱ تیر منتشر شده است و مرحله پایانی آن پس از برپایی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ۱۳۹۸ هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزارخواهدشد.

گفتنی است: جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شدوعلاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند، جهت ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  واردشده ویابه مراکز کانون درسراسر استان لرستان مراجعه کنند.
تلفن های تماس: 79-33237778-066 - داخلی(130 و121)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =