کد خبر: 289718
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
بازدید 1233
مهرواره کاردستی  در بانه برگزار شد

مهرواره کاردستی با همکاری مراکز فرهنگی هنری کانون یک و دو بانه وکتابخانه سیار روستایی با حضور اعضای ثابت کودک و نوجوان در مرکز شماره دو بانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، در این روز اعضا در کارگاههای گروهی شرکت کرده به دور از رقابت و به خلق آثار خلاقانه  با استفاده از دورریختنی ها پرداختند.

برپایی نمایشگاه کاردستی از کار اعضای مراکز بانه و همچنین معرفی کتابهای هنری در فضای غیررقابتی برگزار شد.

در این برنامه اعضا با دیگر فعالیت های کانون پرورش فکری آشنا شدند و از نمایشگاه کاردستی نیز بازید به عمل آوردند.

این مهرواره به منظور ایجاد زمینه برای علاقه مند کردن اعضا به کار گروهی و افزایش تلاش آنان در کنار دوستان ،کار گاه به شکل گروهی با شرکت بیش از 65 نفر از اعضای کودک و نو جوان دختر در فضای کاملا صمیمی برگزار شد.

مهرواره کارستی با هدف انجام فعالیت کاردستی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلاقیت و توانایی که درآن کودک یا نوجوان با بهره گیری از نیروی تفکر ،تجسم و تخیل و با تکیه برمهارتهای دست و استفاده از ابزار و وسایلی که در اختیار دارند به ساخت و خلق اثر می پردازند برگزار شد.

تشویق بچه ها به دستکاری اشیا و تشویق بچه ها به داشتن اندیشه های بکر و تازه ،آشنایی اعضا با موادمختلف و کارایی آنها و چگونگی به وجود آمدن و شکل پذیری ،توجه کردن اعضا به توانایی های خود و پرورش آنها ،شرکت بچه ها در کارهای گروهی ،تقویت خوب دیدن ودرک بهتر پدیده های محیط کار از دیگر اهداف فعالیت کاردستی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =