کد خبر: 289745
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
انجمن قصه گویی کانون آذربایجان‌غربی افتتاح شد

همزمان با برگزاری نشست هماهنگی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی که با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و ادارات برگزار شد، انجمن قصه گویی کانون آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، انجمن قصه گویی استان آذربایجان‌غربی که یکی از شاخه‌های انجمن قصه گویی کانون کشور است با هدف ایجاد بستر مناسب جهت سازماندهی، توسعه آموزش و ترویج فعالیتها و برنامه‌های قصه گویی در کشور و ایجاد توسعه روابط پویا با سایر کشورهای جهان، به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان، در ابتدای این نشست، تعامل نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان را زمینه ساز گسترش کمی و کیفی راهکارهای احیای فرهنگ قصه گویی عنوان کرد.

زاهدی افزود: توجه به تأثیرات مهمی از قبیل انتقال مفاهیم آموزشی، تقویت اعتماد به نفس، گسترش جامعه پذیری و پرورش قدرت تخیل که تنها بخشی از تأثیرات متعدد قصه گویی است، ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله قصه گویی را برجسته می کند.

زاهدی ضمن تشریح محورهای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، از برگزاری مرحله استانی این جشنواره در مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان‌غربی در آبان‌ماه سال جاری نیز میزبان مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است؛ ۶ استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان و قزوین به عنوان استان‌های عضو منطقه یک کشوری در این جشنواره حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =