کد خبر: 289746
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
بازدید 299
دیدار اعضای کانون میامی با فرماندار

فرماندار میامی در دیدار اعضای کانون پرورش فکری این شهرستان به پویش «آب، ناجی زندگی» پیوست.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی از دیدار اعضای کودک و نوجوان با احمد ملایری فرماندار این شهرستان در راستای پویش «آب، ناجی زندگی» خبر داد و گفت: ملایری از حضور اعضا در فرمانداری ابراز خرسندی و از مدیرکل و مربیان مجموعه‌ی اثرگذار کانون پرورش فکری، قدردانی کرد.

ملایری در ادامه‌ی سخنانش، آب را گران‌بهاترین ماده موجود در دنیا بعد از هوا و با ارزش‌ترین نعمت و هدیه خداوند عنوان و با اشاره به وجود ۱۷۰ قنات جاری در شهرستان میامی تأکید کرد: هیچ شهرستانی این تعداد قنات را ندارد و بیش‌ترین آب بخش کشاورزی از همین قنات‌ها تأمین می‌شود.

فرماندار میامی هم‌چنین اظهار داشت: موقعیت مکانی این شهرستان به‌گونه‌ای است که با وجود ۸۶ هزار هکتار زمین زراعی و نیمی از بخش کشاورزی استان، بیش‌ترین منبع آب و کم‌ترین بحران را دارد.

فرماندار میامی ضمن پیوستن به پویش «آب، ناجی زندگی» از رحیمی خواست تا اداره جهاد کشاورزی را به پیوستن به این پویش دعوت کند.

رحیمی در ابتدای این دیدار به ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد کانون و فعالیت‌های مربیان این مجموعه پرداخت و از نگاه ویژه فرماندار به کانون و هم‌راهی و هم‌کاری فرمانداری در برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ملی و مناسبتی، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، مربیان و اعضا پیشنهادها و خواسته‌های خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =