کد خبر: 289760
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
بازدید 1202
سفر یک‌روزه مدیرکل کانون کرمان به رفسنجان

محسن روحی در سفری یک‌روزه از دو مرکز فرهنگی‌هنری کانون رفسنجان دیدن و با فرماندار رفسنجان ملاقات کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روز سوم مرداد ۹۸ سفری یک‌روزه به شهر رفسنجان داشت.

بنابر این خبر، مدیرکل کانون استان کرمان ابتدا از مرکزفرهنگی‌هنری کانون شماره دو رفسنجان دیدن کرد و سپس با فاطمه اعتمادی دختر حاج حبیب‌الله اعتمادی خیّری که از سال ۹۱ ساختمان این مرکز را در اختیار کانون پرورش فکری قرار داده است دیدار کرد.

وی بعد از تشکر از نیت و همت و زحمات فاطمه اعتمادی و پدرشان به بیان اهمیت این کار و جایگاه خیرات در بخش فرهنگی به ویژه مقوله کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان پرداخت. سپس در خصوص احداث یا واگذاری ساختمانی جدید برای مرکز شماره دو کانون رفسنجان گفت‌گو  کردند.

محسن روحی در بخش بعدی سفر خود در سمینار نیم‌روزه علم نانو که در مرکز شماره یک رفسنجان برگزار شد شرکت کرد و در پایان سمینار همراه با اعضای این مرکز از فیروزه دانافر دکترای مهندسی‌شیمی و محمد رضازاده‌مهرجو دکترای مهندسی برق به خاطر برگزاری تاثیرگذار این کارگاه تخصصی تشکر کرد.

کارگاه‌های تخصصی علمی دنیای جدید با محوریت آموزش علم نانو به کودکان و نوجوانان با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و شرکت «فرزان پژوهان آزما» به صورت نمونه در دو مرکز شماره دو و شش شهر کرمان از ابتدای فصل تابستان آغاز به کار کرد و به منظور پوشش مخاطبان بیشتر سمینارهای یک‌روزه‌ای را در دیگر مراکز کانون سطح استان برگزارمی‌کند.

همچنین مدیرکل کانون کرمان، بعد از نشستی با مسئولان کانون زبان ایران در رفسنجان از یک اجرای اختصاصی «نمایشنامه‌خوانی آرش» کاری از اعضای نوجوان کانون شماره یک رفسنجان به کارگردانی مهرداد حدادی مربی مسئول این مرکز که به خاطر حضور ایشان اجرا شد دیدن کرد.  

وی در پایان سفر خود با مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان ملاقات کرد و پیرامون مسائل و موضوعات مرتبط با سه مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(شماره یک و دو رفسنجان و سرچشمه) که زیر پوشش فرمانداری ایشان هستند گفت‌گو کردند و تصمیماتی برای آینده بچه‌های شهر رفسنجان گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =