کودکان تهرانی، شهر خود را به تصویر می‌کشند

مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم» از سوی شهرداری تهران و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «تهران شهری برای همه‌ی کودکان» و «شهری که من دوست دارم» موضوع‌های این مسابقه‌ی هنری است که در آن کودکان ۴ تا ۱۴ سال تهرانی می‌توانند شرکت کنند.

در این مسابقه که از سوی اداره‌کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و با مشارکت و همکاری کانون استان تهران برگزار می‌شود، کودکان تهرانی شهر خود را نقاشی خواهند کرد.

مهلت شرکت در این مسابقه هفتم شهریور ۱۳۹۸ و محل دریافت آثار، مراکز کانون و سراهای محله شهرداری اعلام شده است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت مستقیم به نشانی تهران صندوق پستی ۱۸۵۵/۱۵۸۱۵ اداره کل آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارسال کنند.

قرار است داوری این آثار از سوی کارشناسان کانون استان تهران و داورانی از اداره‌کل آموزش‌های شهروندی شهرداری به صورت مشترک انجام شود.

در همین حال پس از ارزیابی و داوری نهایی آثار، برگزیدگان این مسابقه در مراسمی تجلیل خواهند شد و در مهر امسال نیز به مناسبت هفته ملی کودک نقاشی‌های برگزیده بر روی تابلوهای شهری تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =