امداد فرهنگی کانون پرورش فکری ویژه‌ی مددجویان کانون اصلاح و تربیت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در راستای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح امداد فرهنگی را ویژه‌ی مددجویان کانون اصلاح و تربیت شهرستان اهواز اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نشست با مدیر کانون اصلاح و تربیت اهواز گفت: خدمت‌رسانی فرهنگی کتابخانه‌های سیار کانون به مددجویان کانون اصلاح و تربیت در راستای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام خواهد شد.

وحید کیانی افزود: مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان چهارشنبه هر هفته برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی را برای مددجویان کانون اصلاح و تربیت اجرا خواهند کرد.

طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آبان ماه سال گذشته با همکاری ادارات سازمان‌های هم‌سو آغاز شده است.

در این طرح کتابخانه‌های سیار کانون به مناطق شهری و روستایی محروم و کم برخوردار سفر می‌کنند و برای کودکان و نوجوانان این مناطق فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی هم چون قصه‌گویی، نمایش فیلم، نقاشی، بازی و سرگرمی و ... را اجرا می‌کنند.

کانون در جدیدترین خدمت‌رسانی فرهنگی خود از ابتدای نیمه دوم مردادماه مددجویان کانون اصلاح و تربیت شهرستان اهواز را تحت پوشش امداد فرهنگی قرار می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =