انجمن سرود کانون ایلام آغاز به کار کرد

با حضور تعدادی از مربیان و مسئولین و کودکان ونوجوانان ،انجمن سرود در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون ایلام افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،با حضور مسئولین و مربیان و تعدادی ازکودکان ونوجوانان علاقه مند به هنر سرود، انجمن سرود در کانون ایلام به صورت رسمی آغاز به کار کرد.در این نشست بچه ها و مربیان با همدیگر در باره ی چگونگی کیفی سازی وتولید سرودهای تازه در کانون ایلام به بحث وگفتگو پرداختند.

این انجمن از این پس قرار است با توجه به تجربیاتی که مسئولینش دارند به تولید سرودهای تازه در کانون بپردازد و محتوا و کیفیت سرودهای تولید شده در مراکز کانون استان را زیر نظر داشته باشد.

انجمن سرود یکی از انجمن‌های ۱۰گانه تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بر اساس سیاست‌های فرهنگی کانون و به منظور تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان، تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر در اجتماع تاسیس شده است. با تاسیس این انجمن کانون ایلام از این پس می تواند به شکلی جدی تر سرود رابه عنوان یک فعالیت مهم فرهنگی هنری پیگیری کند، همچنان که تاکنون به صورت پراکنده و منسجم در سال های پیشین سرودهای جذابی در استان ایلام تولید شده است.

بیست ودو مرکزفرهنگی،هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،هنری و ادبی را به صورت ثابت، سیار و پستی ارائه می دهند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =