اجرای دو نمایشِ کانون ویژه عکاسان و خبرنگاران

دو نمایش «آب و دیگران» و «مبارک و قالیچه پرنده» روز ۸ مرداد ویژه عکاسان و خبرنگاران در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش عروسکی «آب و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی علی‌رضا ناصحی ساعت ۱۹ و نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه ۸ مرداد برای عکاسان و خبرنگاران اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان نمایش «آب و دیگران» آمده است: آقای کفِ پا به دنبال آب برای گلدانش می‌گردد. اما خشک‌سالی فرا رسیده و آقای کفِ پا ناگزیر وارد سفری می‌شود....

هما خداجوی، مژده ذکریاپور، فرشاد فرهادپور، شیما منتظری، علیرضا ناصحی و مرتضی حسینی عروسک‌گردانی‌های این نمایش را بر عهده دارند.

بر همین اساس، خلاصه نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» از این قرار است که در سال‌های اخیر محله‌ها دچار تغییر شده‌اند و مبارک بابای خیمه را به محله قدیمی‌شان برده تا او را متوجه تغییرات کند دراین میان خودش نیز تصمیم به تغییر می‌گیرد و می‌خواهد آدم گنده‌ای شود، قدم در این راه می‌گذارد که با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و ادامه‌ی ماجرا....

بر اساس این خبر، آهنگ‌ساز این اثر امیرحسین انصافی است و نوازندگی تار، کمانچه و ضبط استودیو را رامین عبدالهی بر عهده دارد و مونا سربندی، طهمورث ایرانشاهی، رسول قنبری، مرضیه دهقان‌پور و حامد زحمتکش بازیگران و عروسک‌گردانان «مبارک و قالیچه پرنده» هستند.

این دو نمایش که برای کودکان بالای ۶ سال مناسب است، هر روز به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک و بعدازظهرها برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پاک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =