پرده خوانی سفر امام رضا(ع) از مدینه تا مرو در مرکز صفی‌آباد

همزمان با بیست و پنجم ذیقعده ، روز دحوالارض و سالروز سفر امام رضا (ع) از مدینه به مرو پرده خوانی این اتفاق تاریخی در مرکز صفی‌آباد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، همزمان با بیست و پنجم ذیقعده، روز دحوالارض و سالروز سفر امام رضا (ع) از مدینه به مرو پرده خوانی این اتفاق تاریخی در مرکز صفی‌آباد انجام شد.

به گفته اسماعیل عسکری مربی مسئول مرکز صفی‌آباد؛ همزمان با بیست و پنجم ذیقعده، روز دحوالارض و سالروز سفر امام رضا(ع) از مدینه به مرو اعضای مرکز فرهنگی هنری صفی آباد همراه با امام مهربانی ها گام به گام سفر نموده و همسفر با این امام همام در هشت منزل، با کم و کیف مهاجرت و مسافرت اجباری ایشان و نحوه ی حضور حضرت ثامن الحجج (ع) در ایران آشنا شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این آگاهی و آشنایی در قالب پرده ی نقاشی به طول بیست متر با اجرای روایت گونه در معرض بازدید مخاطبان -کودکان و نوجوانان- قرار گرفته و بیش از دویست نفراز اعضای دختر و پسردر محل پارک شهر روبروی این مجلس پرده خوانی زانو زده و در فضایی مفرح ، با نشاط و البته معنوی از محضر حضرت ایشان کسب فیض نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =