«حضور مستمر اعضا در مراکز فرهنگی‌هنری» فرصتی ویژه برای پرورش استعدادها

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در دیدار با اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زاهدان با آنان در مورد فعالیت‌های کانون گفت‌وگو کرد و در کارگاه نوشتن خلاق آنان حضور یافت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با حضور در مرکز شماره دو زاهدان با اعضای این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

با توجه به فصل تابستان و حضور فعال کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل کانون استان در جمع صمیمی اعضای مرکز دو زاهدان حضور یافت و در خصوص مسایل گوناگون مرکز و شیوه‌های تاثیرگذاری بیشتر فعالیت‌ها از دیدگاه آعضا، با آنان سخن گفت.

بیان آرزوها و علاقه‌مندی‌های اعضا دیگر بخش‌های این گفت‌وگو بود که در آن اعضا خواسته‌های خود از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزش پویانمایی برای اعضای کودک، افزایش تعداد مربیان و ادامه‌ی نمایش فیلم در «سینما تابستانه»ی مرکزشان را بیان کردند.

اعضا در این دیدار هم‌چنین از علاقه‌مندی خود به نمایش عروسکی حرف زدند و از نگارش یک نمایش به قلم خودشان گزارشی ارایه کردند.

معصومه هادی پس از شنیدن حرف‌های اعضا در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با آنان گفت: شما سرمایه‌های کانون و کشورمان هستید که آینده مال شماست و از اینکه با دقت نظر مسایل کانون را دنبال می‌کنید خوشحالم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه حضور مستمر اعضا در مراکز فرهنگی‌هنری را فرصتی ویژه برای پرورش استعدادهای کودکان دانست و از اعضا خواست ارتباط خود را با کانون همواره حفظ کنند.

وی در پایان سخنان خود در خصوص پیگیری خواسته‌های آنان گفت: همه‌ی ما در کانون برای افزایش توانمندی‌های شما تلاش می‌کنیم تا با آمادگی بیشتری وارد جامعه بشوید؛ حضور شما در مراکز فرهنگی‌هنری کانون برای زندگی بهتر و موفق شدن به شما کمک فراوانی می‌کند، زیرا اعتماد به نفس شما در برنامه‌های گروهی و فردی افزایش می‌یابد و خودباوری‌تان بیشتر می‌شود.

قابل ذکر است هادی در ادامه در کارگاه ادبی «نوشتن خلاق» در جمع اعضا حضور یافت و همراه با بچه‌ها متن ادبی خود نوشت و برای حاضران خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =