کد خبر: 289862
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
بازدید 667
فراخوان مهرواره‌ی عکس کانون استان تهران منتشر شد

بخش عکاسی مهرواره‌ی هنرهای تجسمی کانون استان تهران با اعلام فراخوانی جداگانه، از علاقه‌مندان به عکاسی در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، جهت شرکت در این رویداد دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، بنا بر اعلام دبیرخانه‌ی این مهرواره، اعضای کودک و نوجوان مراکز تهران در دو گروه سنی کودک (۴ تا ۱۱ سال) و (۱۲ تا ۱۷ سال) و مربیان و همکاران علاقه‌مند کانون تهران در گروه سنی بزرگ‌سال می‌توانند آثار عکس خود را به‌صورت فایل تا تاریخ  23 مرداد 1398 ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، این مهرواره باهدف ایجاد بستری مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و به‌منظور توجه به محیط زندگی و خانواده در دو موضوع؛ چهره «چهره پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و افراد فامیل» وزندگی «با نگاه به محیط اطراف و هر آنچه بیانگر مفهوم زندگی ‌است» برگزار می‌شود.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از دوربین عکاسی و یا دوربین تلفن همراه، بر اساس محورهای موضوعی، آثار خود را در این مهرواره غیررقابتی شرکت بدهند.

در همین حال، آثار منتخب در نمایشگاهی در فرهنگستان هنر«گالری صبا» در تاریخ  9 تا 13 شهریور 1398 به نمایش درخواهد آمد و به کلیه‌ی خالقان آثار که اثرشان به نمایشگاه راه پیدا کند، گواهی حضور اهدا خواهد شد و امتیاز عضویت در انجمن عکاسی کانون استان داده خواهد شد.

گفتنی است  مهرواره‌ی هنرهای تجسمی کانون استان تهران در  رشته‌های هنری « عکاسی، خوشنویسی، نقاشی و سفالگری» در ۲۷ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =