ارائه بهترین خدمت به کودکان روستایی و محروم

مربیان مسوول کتابخانه‌های سیارروستایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس در جلسه توجیهی شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، در این جلسه حوزه مسوولیت مربیان‌مسوول کتابخانه‌های سیارروستایی تشریح وانتظارات مجموعه کانون در بخش‌های مختلف فرهنگی، مالی، اداری و حراستی توسط مدیر کل کانون فارس و کارشناسان هر حوزه مطرح شد.

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس ار مربیان مسوول خواست با توجه به گروه‌های سنی مخاطب واجرای فعالیت‌های هدفمند و تعامل مؤثر با مدارس و رسانه‌های گروهی تلاش کنند تا با انطباق عملکرد مرکز با برنامه‌های، استان بهترین خدمت را به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی، محروم و کمتر برخوردار ارائه دهند.

توجه به کیفیت و محتوای فعالیت‌ها با آسیب‌شناسی فعالیت‌های گذشته و ابتکار و نوآوری در فعالیت‌های جاری، پایدارسازی و جذب اعضا، افزایش نسبی تعداد اعضا به تناسب امکانات، ثبت منظم فعالیت‌ها در نرم‌افزار کتابداری، تعامل با کارشناسان، آراستگی ظاهر، حفظ و نگهداری اموال، رعایت نظم در حضور و غیاب، ارائه گزارش به موقع در جهت اقدام برای تعمیر، تجهیز و تهیه امکانات لازم، توجه به راهنمایی‌های کارشناسان در بازدیدها، احترام متقابل میان همکاران مرکز ثابت و سیار، مراجعه به روستا به طور میانگین دو بار در هر ماه و پیش‌بینی و برآورد اعتبارات مورد نیاز با اولویت‌بندی و صرفه‌جویی،   موارد دیگری بود که افخاری توجه به آن را از وظایف مربیان‌مسوول کتابخانه‌های سیار دانست.  

بر اساس این گزارش مربیان‌مسوول نیز به ارائه نظرات خود پرداختند و با طرح پرسش‌های مربوط به حوزه فعالیت کتابخانه‌های سیار بیش از پیش با وظایف خود آشنا شدند. مربیان همچنین درخواست‌ها، مشکلات و مطالبات خود را با مدیر کل و کارشناسان  مجموعه فارس در میان گذاشتند.

در پایان جلسه از مربیان سیارروستایی جهرم، داراب و مربی مسوول مرکز ثابت آباده که در قالب طرح امداد فرهنگی با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان و با اجرای برنامه‌های متنوع، لبخند را بر لب کودکان ونوجوانان این مناطق نشاندند، با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =