صدا و سیمای ایلام با جشنواره قصه گویی همراه شد

در راستای اطلاع رسانی جشنواره بیست ودوم قصه گویی، برنامه کودک سیمای ایلام ضمن همراهی با این جشنواره، مردم را به شرکت در بخش نود ثانیه ای فراخواندو بخشی را به این فراخوان اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،برنامه کودک سیمای ایلام با استقبال از طرح قصه های نود ثانیه ای در جشنواره بیست ودوم قصه گویی،بخشی را به این موضوع اختصاص داد که به معرفی قصه های نود ثانیه ای می پردازد و از طریق همین برنامه کودکان ونوجوانان و بزرگسالان ازجزییات و شرایط حضور در بخش نود ثانیه ای جشنواره قصه گویی اطلاعات کاملی دریافت می کنند و می توانند به صورت مستقیم با توجه به نشانی دبیرخانه که در این برنامه اعلام می شود قصه های خود را برای کانون ارسال کنند.

در بخش نود ثانیه ای بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی، شرکت کنندگان در تمام گروههای سنی کودک تا بزرگسال می توانند برشی از زندگی خود را که آرزوها،امیدها، و خاطرات آنها را در بر دارد در نود ثانیه روایت کنند وپس از ثبت نام در سایت جشنواره و دریافت کد کاربری این قصه ها را در سایت بار گذاری کنند ویا اگر به سایت و دنیای مجازی دسترسی ندارند می توانندبه صورت مستقیم به مراکزکانون در سراسر استان مراجعه کنندو به کمک مربیان کانون در این جشنواره شرکت کنند.

ورود برنامه کودک سیما به بخش نود ثانیه ای و اطلاع رسانی کلیت جشنواره و فراخوان آن می تواند نقش مهمی را در همکاری و همراهی مداوم و همیشگی این رسانه ملی با کانون استان داشته باشد و از طرفی نیز در ترویج فرهنگ قصه و قصه گویی با اهداف تربیتی نقش مهمی را برعهده بگیرد.

صدا و سیمای ایلام در بخش های مختلف خبری،سیما وصدا،کودک ونوجوان همواره با کانون استان ارتباط دوطرفه و خوبی را داشته و برنامه ها و فعالیت های کانون را به شکلی مناسب اطلاع رسانی کرده است ضمن این که در محتوای بسیاری از برنامه های  تولیدی و زنده صدا وسیما نقش نیز همکاری و همراهی خوبی را به نمایش گذاشته است.

سری جدید برنامه کودک سیمای ایلام با همکاری کانون ایلام ضمن پخش در شبکه استانی در شبکه های دیگرنیز پخش می شود.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست  و دو مرکز فرهنگی هنری ثابت،سیار و پستی برای مخاطبین خود در سراسر استان برنامه های فرهنگی هنری ادبی برگزار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =