کد خبر: 289876
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون منصوب شد

وحید کیانی با حکم محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون کشور، به سمت «مدیر اجرایی و عضو شورای سیاست‌گذاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در متن حکم معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمده است: "نظر به صلاحیت‌ها و توانمندی‌های جنابعالی به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری و بنا به پیشنهاد مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری به‌عنوان مدیر اجرایی نخستین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب می‌شوید.

امید است ضمن هماهنگی و تعامل مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری و دبیرخانه جشنواره و با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ویژه استان و تعامل با سایر نهادها و سازمان‌های فرهنگی استان در برگزاری شکوهمند هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی، موفق و مؤید باشید."

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، سال گذشته نیز مدیریت اجرایی مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را عهده‌دار بود.

گفتنی است: محمدرضا زمردیان همچنین در احکامی جداگانه، مرضیه برومند را به عنوان مشاور، امیر مشهدی‌عباس را به عنوان دبیر، انسیه موسویان و فاطمه میرمحمد صادقی را به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری منصوب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =