روشنای آب موضوع نشست انجمن ادبی کانون ایلام شد

در نشست مشترک انجمن های شعر و داستان آفرینش کانون ایلام، کودکان ونوجوانان شعرها و داستان های خود را با موضوع مصرف درست آب برای همدیگر خواندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،نشست مشترک انجمن شعر و داستان آفرینش  کانون ایلام در مرکز فرهنگی هنری شماره دو با موضوع الگوی درست مصرف آب با حضور مدیر کل،مربیان و مسئولین کانون و کارشناسان  و مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.در این نشست کودکان ونوجوانان عضو انجمن آفرینش شعر ها و داستان های خود را با موضوعاب برای حاضرین خواندند و مورد تشویق قرار گرفتند.بخش دیگری از این نشست به نقد و بررسی آثار بچه ها اختصاص یافت که کارشناسان  ادبی کانون به بیان نقاط قوت و نقاط قابل تقویت شعر ها و داستان های بچه ها پرداخت.

کانون ایلام چندی پیش انجمن  شعر و داستان آفرینش استان را راه اندازی کرده و در پی راه اندازی این انجمن ها در تمام شهرستان های تابعه است.

انجمن ادبی از فعالیت هایی است که برای بچه ها و مربیان از جذابیت خاصی برخوردار است  و در صورتی که نشست های آن به صورت هدف مند و مداوم انجام گیرد می تواند در آینده نتایج پرباری به همراهی داشته باشد.

بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =