نقاشی های اعضای کانون لرستان بر دیوار خیابان های شهر خودنمایی می کنند

اعضا ومربیان کانون اشترینان بر روی یکی از دیوارهای این شهر با موضوع «صرفه جویی درمصرف آب»با شعار(آب، نجات زندگی است) نقاشی خیابانی کشیدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: باهمکاری مرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اشترینان، آب و فاضلاب، بسیج وسپاه، بخشداری، شهرداری، آموزش وپرورش، مخابرات وکانون شهیدبهشتی وجمعی از مسئولان ویژه برنامه «نقاشی خیابانی» بر روی یوارمخابرات اشترینان اجراشد.

مدیرکل کانون لرستان گفت: اعضا ومربیان کانون با هماهنگی وهمکاری کارشناس آفرینش های هنری کانون لرستان طی ویژه برنامه ای که با بخشداری و تعدادی از نهادهای دولتی شهرستان اشترینان شده بود، بر روی یکی ازدیوارهای خیابان اصلی شهر نقاشی کشیدند.

محمدجواد محمدی افزود: این فعالیت که در کتاب کارکانون لرستان پیش بینی شده، قرار است که از سوی کانون پرورش فکری لرستان در همه شهر ها اجرا شود.

وی اضافه کرد: نقاشی خیابانی، یک فعالیت گروهی است که با هدف معرفی کانون و با مشارکت سایر نهادهای فرهنگی و دستگاه ها اجرایی انجام می گیرد و اعضا ومربیان با ترسیم نقاشی بر روی دیوارهای معابر ومکانهای پرتردد، پیام های تربیتی و زیست محیطی و شعار هایی با مضامین درست مصرف کردن حاملان انرژی ازجمله آب وحفاظت از محیط زیست را به مخاطبان منتقل می کنند.

مدیرکل کانون لرستان اظهار داشت: در برنامه نقاشی خیابانی علاوه براین فعالیت، ایستگاه نقاشی و مسابقه نیز برای کودکان ونوجوانان حاضر در مراسم برگزار شد که درپایان هدایایی به شرکت کنندگان اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =