برگزاری دوره آموزشی نمایش نامه نویسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

دوره‌ی نمایشنامه‌نویسی با حضوردکتر بهرام جلالی پور، استاد آموزشهای نمایش‌نامه نویسی انجمن هنرهای نمایشی ویژه‌ی مربیان انجمن نمایش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان ،در آغاز این دوره  که در ادامه سلسله دوره‌های آموزشی انجمن نمایش کانون برگزار شد، خانم میر محمد صادقی، کارشناس هنرهای نمایشی در مورد اهداف اصلی انجمن هنرهای نمایشی در برنامه ریزی این دوره ها،  شیوه نامه و چگونگی اجرای اولین جشنواره هنر های نمایشی صحبت کردند .
در ادامه این کارگاه آموزشی، مربیان کانون پرورش فکری استان اصفهان به صورت تئوری و عملی با اصول نمایش نامه نویسی وچگونگی اقتباس از داستان های حوزه کودک و نوجوان آشنا شدند که حاصل این دوره آموزشی ، چهار نمایشنامه‌ی کودک و نوجوان بود که قرار است با تایید نهایی استاد دوره ،جهت تولید آماده گردد .
بر اساس این گزارش، در ادامه این سلسله دوره ها، مربیان، آموزش کارگردانی، عروسک سازی، عروسک گردانی و بازیگری را نیز فرا خواهند گرفت تا بتوانند برای تولید آثار نمایش عروسکی و تئاتر با کیفیت و سطح بالاتری آماده شوند.
همچنین برگزاری کارگاه های کارگردانی، عروسک سازی، عروسک گردانی و بازیگری، تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت .
شایان ذکر است، انجمن هنرهای نمایشی با برگزاری دوره ها و کارگاه های تخصصی در عرصه نمایش کودک و نوجوان، در صدد است جشنواره نمایش عروسکی با نمایش های خوب و با کیفیت بیشتری ، نسبت به گذشته برگزار گردد
این دوره، به مدت چهار روز از 5تا 8تیرسال 98 با حضور 17 نفر از مربیان فرهنگی و هنری کانون برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =