کد خبر: 289915
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
بازدید 374
عروسک‌های غول‌پیکر به پایان مسیر شادپیمایی رسیدند

شادپیمایی کودکان کرمان در کنار مهرواره باغ کاغذی و پویش فصل گرم کتاب در کرمان به مدت ۹ شب برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر همراه با مهرواره باغ کاغذی و پویش فصل گرم کتاب به مدت ۹ شب از اول مرداد ۹۸ با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت شهرداری کرمان برای مخاطبان کودک و نوجوان  در بلوار ۲۲ بهمن برگزار شد.

بنابر این خبر، اجرای برنامه‌های فرهنگی چون قصه‌گویی، معرفی کتاب، برگزاری مسابقه با موضوع دین، نشاط و زندگی توسط روحانیون و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین اجرای برنامه از سوی محمدمسلمی(عموفیتیله) و ملیکا زارعی(خاله‌شادونه) روی صحنه در فضای باز برای مخاطبان عمومی یکی از بخش‌های این جشنواره بود.

همچنین معرفی بخش‌های بیست‌ودومین‌ جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و انتشار فراخوان پوستر جشنواره توسط مانیتورهای بزرگ، بنر و تراکت از رسالت‌های انجام شده این شادپیمایی است.  

این درحالی است که، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با ایجاد غرفه‌های سفالگری، ادبی، علمی و نجوم، کاردستی خلاق و فروش بخشی از کتاب‌های انتشارات کانون به معرفی مستقیم فعالیت‌های کتاب‌محور کانون که از اهداف مهرواره باغ کاغذی و پویش فصل گرم کتاب بود، برای شمار زیادی از مخاطبان کودک و نوجوان پرداخت.

مهرواره باغ کاغذی از جمله برنامه‌های استانی و پویش فصل گرم کتاب از برنامه‌های کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین بچه‌ها در فضای خارج مراکز فرهنگی‌هنری کانون برای مخاطبان عمومی تابستان ۹۸ در حال اجراست.

بر اساس این خبر، المان‌های بزرگ کتاب در مسیر شادپیمایی هم قسمتی از اهداف طرح پویش فصل گرم کتاب و مهرواره باغ کاغذی را به انجام رساندند.

و همچنین و در آخر حضور و حرکت و همراهی عروسک‌های غول‌پیکر کانون و شهرداری و آتش ‌بازی گسترده در مسیر جشنواره فضایی شاد و پر نشاط و بیادماندنی برای خانواده‌ها و بچه‌های شهر کرمان که استقبال بی‌نظیری از این جشنواره داشتند، خلق کرد.

لازم به ذکر است، حضور محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و مهران عالم‌زاده شهردار کرمان و محمدعلی جوشایی معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری به عنوان متولیان این شادپیمایی، به این جشنواره رسمیت و اعتبار بخشید و همچنین بازدید محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار ، اعضای شورای شهر کرمان و مدیران کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی خانواده‌ها و بچه‌های شهر کرمان را برای حمایت و تکرار این برنامه‌های فرهنگی و تفریحی دلگرم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =