نخستین جلسه نهاد اقدام پژوهی  سال جاری در کانون ایلام برگزار شد

شورای اقدام پژوهی آموزش و پژوهش کانون ایلام با برگزاری اولین نشست سال جاری برنامه های اقدام پژوهی را مورد بحث وبررسی قرار دادند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، نخستین نشست هم اندیشی شورای اقدام پژوهی در سال جاری با حضوراعضای جدید آن برگزار شد.براساس این گزارش در این نشست  مهدی جمالی مدیرکل کانون استان ضمن تشکر از واحد آموزش و پژوهش و تلاش های انجام شده در این راستا، از کم توجهی جامعه به امور تحقیق و پژوهش گفت و اشاره کرد:بیشتر مباحث و دغدغه هایی که در جامعه وجود دارد، کم توجهی به بحث پژوهش و تحقیق است. پژوهش و تحقیق یکی از جریان های مؤثر و مهم در امور فرهنگی و اجتماعی است که بایستی تقویت و بروز شود. واحد آموزش و پژوهش با حضور آقای حاتمی، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان و تلاش سایر همکاران محترم ایمان داریم که یکی از استان های برتر در این حوزه خواهد شد. ان شاالله در هفته ی پژوهش شاهد درخشش اعضا و مربیان باشیم.در ادامه یدالله جایدری معاون اداری و مالی بر تقویت و توسعه ی هدف مند مهارت های مثبت در کانون اشاره کرد و افزود:بهتر است که خوبی ها و نکات مثبت را در کانون برجسته تر کنیم در کانون فعالیت های خوب فرهنگی، هنری، ادبی و آموزشی و پژوهشی برای اعضا و جامعه ی هدف توسط مربیان انجام می شود که از برجستگی های مجموعه ی کانون پرورش فکری است. فعالیت های کانون با سایر ادارات تفاوت های محتوایی و اجرایی دارد و توصیه می کنم که نکات حوب و مثبت را در کانون برجسته نماییم. سپس مرتضی حاتمی کارشناس آموزش و پژوهش و دبیر نهاد اقدام پژوهی، ضمن سپاس از حضور مسئولین کانون و مشارکت فعال اعضای نهاد اقدام پژوهی به ارائه ی گزارشی کوتاه از این نهاد و انتخاب رابطان پژوهشی در مراکز فرهنگی هنری به عنوان بازوان اجرایی تحقیق و پژوهش با اعضا و مباحث دیگر پرداخت.هاشمی، عضو نهاد و کارشناس فرهنگی نیز در ادامه گفت:تیم قوی علمی و تجربی در نهاد اقدام پژوهی کانون استان پتانسیل های خوبی را دارد که می تواند در سطح ملی بدرخشد و حرف هایی برای گفتن داشته باشد. برای آغاز کار پیشنهاد می کنم چالش ها و آسیب ها را در مراکز پیدا کنیم و بعد اقدامات پژوهشی انجام دهیم.پس از آن  سایر اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خودپرداختند ودر پایان ابلاغ عضویت  همکاران در نهاد اقدام پژوهی به اعضا از سوی مدیرکل محترم اهدا شد.

بیست ودو مرکزفرهنگی،هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،هنری و ادبی را به صورت ثابت، سیار و پستی ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =