آیین تجلیل از بانوان نمونه عفاف و حجاب استان خراسان شمالی

در مراسمی که به مناسبت تجلیل از بانوان نمونه عفاف و حجاب با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل کانون و مسئولین استانی برگزار شد، از حمیده مظفر کارشناس امور اداری کانون تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، حمیده مظفر کارشناس امور اداری کانون به عنوان بانوی نمونه عفاف و حجاب انتخاب و تقدیر شد.

در این مراسم که از طرف بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، مدیرکل کانون و مسئولین استانی برگزار شد، از بانوان نمونه استانی در زمینه عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد. 

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: حجاب و عفاف که اساس آن بر حفظ حرمت زنان، پرورش مساله تقوی  و مساعدت زنان در حفظ فضایل اخلاقی  و تسهیل و تسریع موثر و معقول آنها در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، اعتلا و رشد هر جامعه در گرو صیانت و حفط آنهاست.

لازم به یادآوری است: بنیاد عفاف و حجاب نهادی غیردولتی و مردم‌ نهاد است که نشر و ترویج و رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی در جامعه به روش عقلی و منطقی، ایجاد هم‌افزایی در فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت عامه مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد فضای مناسب برای تشکیل نشست‌ها، مباحثات و حمایت‌ها به‌منظور بارور کردن تفکر مذهبی در بین جوانان و عامه مردم ازجمله اهداف تشکیل این بنیاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =