نقش و اثرگذاری فعالیت‌های کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرماندار دامغان در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان بر نقش و اثرگذاری فعالیت‌های مربیان این مجموعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی، تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان صبح روز دوشنبه هفتم مردادماه ۱۳۹۸ با علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان در محل فرمانداری این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مجد ضمن قدردانی از مدیرکل و مربیان کانون پرورش فکری اظهار داشت: مراکز فرهنگی‌هنری کانون، ظرفیت و پتانسیل بالایی در رشد و پرورش کودک و نوجوان دارد.

وی در ادامه افزود: بسیاری از افراد مؤثر که جایگاه اجتماعی بالایی دارند، مؤفقیت خود را مدیون اثرگذاری فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری در دوران کودکی و نوجوانی می‌دانند.

فرماندار دامغان با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی و ظرفیت این شهرستان در زمینه‌ی تأمین اعتبار و واگذاری یک قطعه زمین و ساخت مرکز فرهنگی‌هنری به‌ویژه در منطقه‌ی مسکن مهر و شهرک‌های بوستان و گلستان، اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل کانون استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از نگاه فرماندار به فعالیت‌های مربیان این مجموعه‌ی اثرگذار به ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی در راستای فعالیت‌های چهل‌گانه‌ی کانون و وضعیت عمرانی و تجهیزات این مجموعه پرداخت.

خدابخشی در ادامه با توجه به خلاقیت و توان‌مندی نیروی انسانی تأکید کرد: نیروی انسانی کارآمد و باسواد و خلاق و با انگیزه قطعاً می‌تواند بسیار بسیار مؤثر باشد؛ اما امکانات محیطی و داشتن فضاهای مناسب فرهنگی و مهارتی و تجهیزات مورد نیاز می‌تواند بر توان‌مندی و کیفیت فعالیت‌ها بیفزاید.

وی با اشاره به شعار کانون پرورش فکری مبنی بر «آینده ساختنی است»، گفت: بایست با هم‌دلی و هم‌افزایی مجاهدانه تلاش کرد تا آینده امیدواری را برای جامعه رقم زد که این امر با مساعدت‌های صادقانه فرمانداران در شهرستان‌ها امکان‌پذیر است.

مدیرکل کانون استان سمنان در پایان با تأکید بر زیرساخت‌های مکان و فضایی که در آن به کودک و نوجوان، فعالیت فرهنگی و هنری و... ارائه می‌شود، خواستار فراهم‌ساختن زمینه‌ی تعامل و هم‌افزایی بیش‌تر دستگاه‌های فرهنگی و هم‌چنین اختصاص بودجه برای احداث یک مرکز فرهنگی‌هنری و یا راه‌اندازی یک مرکز سیار شهری در مناطق محروم و کم‌برخوردار در شهرستان دامغان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =