توسعه خدمات فرهنگی کانون پرورش فکری با دو نوبته شدن مرکز شماره 3 ساری

در راستای توسعه خدمات فرهنگی به اعضای کانون و خانواده‌ها ، از این پس مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون پرورش فکری ساری در دو نوبت کاری به ارایه خدمات به کودکان ونوجوانان می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این اقدام به‌منظور توسعه خدمات فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری ویژه کودکان ونوجوانان و هم‌چنین رفاه حال خانواده‌ها و اعضای محترم کانون در ساری  انجام گرفته است.

کانون پرورش فکری فضایی امن و مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان است و مربیان متخصص و کارآزموده کانون با بیش از 40 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی  به ارایه خدمات می پردازند.

بر همین اساس فعالیت‌های کانون در دو بخش: کارگاه‌های عادی و کارگاه‌های دوره‌ای انجام می شود که در بخش کارگاه عادی، کودکان ونوجوانان تنها با عضویت می توانند از خدمات یکساله کانون استفاده نمایند.

اما در بخش کارگاه دوره‌ای یا شهریه‌ای نیز کارگاه‌هایی هم‌چون: چرتکه- رباتیک- مهارت‌های مثبت( ویژه نوجوانان)- هوش ریاضی و نجوم وجود دارند که با شهریه‌ای به نسبت کم تر سایر آموزشگاه‌ها به ارایه خدمات می پردازند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه ساری از این پس در دو نوبت کاری از ساعت 8صبح تا 19 عصر فعالیت خواهد نمود. بر این اساس، روزهای زوج در نوبت صبح‌ها از ساعت 8 تا 14  ویژه پسران و عصرها از ساعت 14 تا 19 ویژه دختران است و هم‌چنین در روزهای فرد، صبح ها ویژه دختران و عصرها ویژه پسران،  خدمات ارایه خواهد شد.

گفتنی است: مرکز فرهنگی هنری شماره 3 کانون پرورش فکری ساری،  در خیابان رودکی(شهبند) جنب بوستان سنگ واقع شده  و با داشتن ده هزار جلد کتاب تخصصی کودک ونوجوان، همجواری با فضای نشاط بخش پارک  و داشتن  سینما کانون با اکران فیلم‌های روز سینمای ایران برای خانواده‌ها،  فضایی مناسب و نشاط آور برای بچه‌ها و خانواده‌ها میباشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =