معرفی فعالیت های کانون ایلام در نماز جمعه بخش چوار

در مراسم نماز جمعه بخش چوار ایلام از تلاش مسئولین کانون در اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی،ادبی و هنری و دینی برای کودکان ایلامی قدردانی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،فعالیت های فرهنگی،ادبی،هنری کانون استان و مرکز چوار در مراسم نماز جمعه بخش چوار معرفی شد.براساس این گزارش حجت الاسلام میهن پرست امام جمعه بخش چوار در بخشی از صحبت هایش با قدردانی از تلاش های موثر مسئولین کانون در راستای خدمت به کودکان ایلامی،برگزیده شدن بیتا ملکی عضو مرکز چوار در مسابقه نقاشی بین المللی کشور چک را به مسئولین کانون و مردم چوار تبریک گفت و برای کودکان ایلامی آرزوی موفقیت بیشتر کرد.در این مراسم که مدیر کل و مسئولین کانون استان نیز حضور داشتند،حسن تولیده مسئول مرکز چوار نیز به معرفی کاملی از اهداف و فعالیت های کانون پرداخت.
تعامل و ارتباط مسئولین مراکز کانون در بخش ها و شهرستان های تابعه کانون با مسئولین و معرفی بیشتر فعالیت های کانون به مردم  از دغدغه ها و برنامه  های  مدیرکل کانون استان به شمار می رود که به صورت جدی پیگیری می شود.
بیست ودو مرکز فرهنگی،هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسر استان برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی،هنری،اجتماعی و دینی را به صورت ثابت،سیار و پستی ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =