کد خبر: 289980
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کودکان‌ونوجوانان کرمانشاهی صاحب کافه‌کتاب شدند

اولین کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان با هدف ایجاد محیطی امروزی، مناسب و امن برای کودکان‌ونوجوانان کرمانشاهی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، با حضور اعضای کودک ‌و نوجوان و جمعی از نمایندگان رسانه‌های مختلف خبری استان کرمانشاه، اولین «کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان» در مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه افتتاح شد.

در این آیین که با استقبال اعضا، خانواده‌ها و جمع زیادی از خبرنگاران برگزار شد، اولین کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان در شهر کرمانشاه درحالی به بهره‌برداری رسید که اعضای مرکز کانون در آماده‌سازی و راه‌اندازی آن مشارکت فعال داشتند.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این کافه‌کتاب، با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری آمادگی این را دارد که خود را با نیازهای کودک‌ونوجوان امروز به‌روزرسانی کند، گفت: در ادامه فعالیت‌های کتاب‌محور در مراکز کانون و همچنین به منظور توجه بیشتر به امر کتاب و کتاب‌خوانی، اولین کافه‌کتاب کودک‌ونوجوان را افتتاح کرده‌ایم.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه افزود: این کافه‌کتاب به همت اعضا و مربیان در مرکز شماره 2 کانون و در فضایی که بلااستفاده بوده، بازسازی شده و قرار است پاتوقی برای معرفی کتاب‌های برتر، بحث کتاب، کتاب‌خوانی و ...با طعم چای و دمنوش‌های گیاهی باشد.

بر همین اساس، کافه‌کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در محیطی به مساحت 40 متر مربع بازسازی شده است و علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، محلی برای برگزاری انجمن‌های ادبی، پاتوق قصه‌گویی، پخش و نقد فیلم، پویانمایی، و.. نیز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =