کد خبر: 289998
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
بازدید 941
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های «حال خوش زندگی» در مراکز کانون قم

ثبت‌نام کارگاه‌های «حال خوش زندگی» با تأکید بر هشت‌ مهارت مثبت روان‌شناختی ویژه نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، این کارگاه‌ها ویژه نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال است که امید، خوش‌بینی، شادی و نشاط، خودباوری، جرأت مندی، هوش هیجانی، روابط مثبت و معنویت، هشت مهارت در نظر گرفته شده در این دوره است.
علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند تا ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ با مراجعه به مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مرکز شماره ۱۰ واقع در پردیسان، خیابان سبلان، کوچه ۱۹ و همچنین مرکز شماره ۹ کانون استان در شهرک قدس، ابتدای خیابان هدایت مراجعه و ثبت‌نام کنند.
نوجوانان شرکت‌کننده در کارگاه‌های مهارت‌های مثبت مطابق با شیوه‌نامه فرآیند اجرایی کانون گواهی‌نامه آموزشی دریافت خواهند کرد.
در بخشی از معرفی لزوم این کارگاه‌ها برای نوجوانان آمده است: مهارتهای زندگی به گروه بزرگی از مهارتهای روانی، اجتماعی و میانفردی گفته می‌شود که به افراد کمک می‌کند تا تصمیمهای خود را آگاهانه بگیرند، به طور مؤثر ارتباط برقرار کنند، مهارتهای مقابله‌ای و مدیریت شخصی خود را گسترش دهند و زندگی سالم و پرباری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =