کد خبر: 290005
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
بازدید 549
تابستان شاد با اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری در کانون نیر

تابستان شاد کانون پرورش فکری شهرستان نیر با برپایی کارگاه‌های مختلف نقاشی، روخوانی کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی و سرگرمی و اجرای مسابقه همراه بود.

در راستای آشنا کردن کودکان با فعالیت‌های کانون پرورش فکری و ایجاد شورونشاط در آن‌ها، مریم شکیبایی و لیلا هامونی مربیان کانون شهرستان نیر، در محل اردوگاه انصار الحسین سرعین حاضر شدند و با برپایی ایستگاه نقاشی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی با کودکان و نوجوانان پرداختند.

کاردستی، روخوانی کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی و اجرای مسابقه طناب‌کشی با کودکان ازجمله فعالیت‌های اجراشده در این روز بود. در پایان برنامه از پنجاه کودک شرکت‌کننده در فعالیت‌ها با اهدای کتاب تجلیل به عمل آمد.  فریبا محمدلو مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از ایستگاه نقاشی بازدید کرده و از فعالیت‌های کانون تشکر و قدردانی نمود.

همچنین در برنامه‌ای دیگر، مادران میهمان کارگاه نقاشی اعضای کانون نیر شدند و از نمایشگاهی که به همین منظور تدارک دیده‌شده بود، بازدید کردند. این نمایشگاه حاصل تلاش مربیان و اعضا در چهارماهه اول سال بود. در این ویژه‌برنامه، شهره جمالی مربی هنری مرکز در رابطه با آثار و تکنیک نقاشی‌های نمایشگاه توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه، مادران از روند اجرایی کار فرزندان خود بازدید و از سیر پیشرفت آثار آن‌ها آگاه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =