کد خبر: 290012
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
بازدید 128
چهارمین هفته از پویش «فصل گرم کتاب» در یزد، برگزار شد

پویش «فصل گرم کتاب» به همت مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی چهار کانون پرورش فکری یزد، در پارک غدیر برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، دراین پویش، ابتدا سمیه اصحاب صحف از مربیان فرهنگی، کتاب"با عدد دوست می‌شوی؟ " را با حضور بچه‌های گروه سنی" الف و ب" معرفی کرد و سپس بچه‌ها با اعداد، نقاشی‌های زیبایی کشیدند.

 در ادامه، با معرفی کتاب "آدم کوچولوی گرسنه"، سمیه اصحاب صحف با حضور بچه‌های گروه سنی "ج" در فرصت‌های مختلف، چهاردفعه قصه‌گویی کرد و بر اساس قصه، بچه ها، با نظارت منیرالسادات سیدمورتی، کُلاژ شخصیت‌های قصه را، با تکه چسبانی کاغذ رنگی دفعات انجام دادند.

 از دیگر فعالیت‌های انجام شده در پویش "فصل گرم کتاب" نمایش خلاق بود که بچه‌ها با همراهی مربیان، با استفاده از تصاویر شخصیت‌هایی که به شکل کلاژ ساخته شده بود، به اجرای نمایش پرداختند و مورد استقبال قرار گرفت.

 منیرالسادات سیدمورتی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی چهار کانون پرورش فکری یزد، گفت: همان طوری که از نام پویش فصل گرم کتاب نمایان است، این حرکت فرهنگی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی اتفاق می‌افتد و مربیان کانون در این راستا تلاش می‌کنند تا با مشارکت خانواده‌ها، بتوانند کودکان و نوجوانان را بیش از پیش به کتاب و مطالعه تشویق کنند.

 وی افزود: با توجه به این که مخاطبان ما در این پویش، در گروه های سنی مختلف حضور می‌یابند، مقرر شد که کتاب‌ها با شرایط سنی بچه‌ها، انتخاب شود و طوری فعالیت‌ها طراحی شود که یک فرایند را در زمان اجرای پویش، شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =