کد خبر: 290015
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
بازدید 247
حضوراعضای کتابخانه‌های سیار روستایی یزد در جشنواره‌ی قصه‌گویی

اعضای کتاب‌خانه‌ی سیارروستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، برای شرکت در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی آماده می‌شوند

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، با حضور کتابخانه‌های سیار در روستاها، فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی به ویژه کتابخوانی، از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

 در آستانه‌ی برگزاری بیست و دومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، اعضای کتابخانه‌های سیار در روستاها، برای شرکت در جشنواره‌ی بین‌المللی آماده می‌شوند.

 اعضای نوجوان پسر و دختر روستاهای ابراهیم‌آباد، شمسی، صدرآباد، اسلام‌آباد و دو پایگاه شهری اشکذر و منطقه‌ی اسکان یزد، به مربی‌گری مصطفی حدادی مربی کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی یزد و اشکذر، خود را برای شرکت در این جشنواره آماده می‌کنند و دراین راستا آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

 پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکزسیارروستایی، داوطلب حضور در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی باشند.

 کانون پرورش فکری استان یزد، ۴ کتاب‌خانه‌ی سیارروستایی دارد که در شهرستان‌های بافق، خاتم، مهریز و یزد واشکذر فعالیت دارد.

 گفتنی است جشنواره‌ی قصه‌گویی در بخش‌های پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸ سال و نیز قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود. ضمن این‌که یک بخش هم، مختص برگزیدگان سال‌های گذشته است که می‌توانند دربخش ملی یا بین‌الملل به رقابت بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =