برخورداری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی حق همه کودکان و نوجوانان است

در دیدار دوستانه معاون کانون و مسئولان اجرایی شهرستان باجگیران، راه‌های تداوم ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای کودکان و نوجوانان این شهر بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، این نشست مشترک با حضور حسنعلی ابویسانی معاون اداری و مالی کانون استان، محمدرضا حیدری بخشدار، مرتضی امینی شهردار و اسکندر بهین‌پور رییس شورای شهر در روز پنج‌شنبه ۱۰ مرداد برگزار شد.

معاون اداری و مالی کانون مشکلات مرکز باجگیران را مطرح کرد و گفت: رشد فرهنگی شهر دغدغه ما است، اما به دلیل جمعیت پایین شهر که حدود ۴۷۰ نفر می‌باشد، مرکز جامعه مخاطب کمی را پوشش می‌دهد و علیرغم تلاش مربیان تعداد محدودی از خدمات فرهنگی مرکز برخوردار می‌شوند و قطعاً رفع مشکلات مرکز حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی را می‌طلبد.

مرتضی‌ امینی شهردار باجگیران نیز در تایید سخنان معاون کانون، خاطرنشان کرد: درمسائل عمرانی چون آماده‌سازی پیاده‌رو و آسفالت محوطه مرکز از هیچ کمکی مضائقه نخواهد کرد.

محمدرضا حیدری بخشدار شهرستان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان کانون، حمایت خود را از فعالیت‌های اثرگذار و هدفمند این مرکز اعلام کرد و گفت: برای بهره‌مندی بیشتر کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های سالم فرهنگی تامین و تجهیز یک دستگاه مینی‌بوس سیار را بر عهده می‌گیریم و تا پایان سال ۱۳۹۸، این مرکز از پرداخت هزینه‌های مصرف انرژی معاف است.

بخشدار باجگیران در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نه چندان دور شاهد شکوفایی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی خواهیم بود.

این جلسه با امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و بخشداری و شهرداری شهر باجگیران به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =