همراهی ایرنا با کانون پرورش فکری کودکان مایه دلگرمی و امید است

همراهی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هرمزگان با کانون پرورش فکری کودکان این استان همواره مایه دلگرمی و امید کودکان و نوجوانان در این استان بوده است.

در زمانی که شاید به دلایل مختلف نگاه‌های مهربانانه به حوزه کودک و خانواده کمرنگ شده ، تعامل مثبت رسانه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مثابه یک سرمایه فرهنگی و مایه امیدبخشی محسوب می‌شود؛ موضوعی که مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هرمزگان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان روز دوشنبه باهم به گفت و گو نشستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان روز دوشنبه به مناسبت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و درآستانه روز خبرنگار در این دیدار بیان داشت: زمانی که رسانه‌ای مانند ایرنا بر روی خبرنگار و عکاس ویژه کودک و نوجوان خود سرمایه‌گذاری کند، این ظرفیت برای نهاد مهمی مثل کانون پرورش کودکان که به صورت تخصص با حوزه کودک سروکار دارد مایه دلگرمی و امید برای کودکان و مربیان ما در کانون است.

ناهید سلیمانی احمدی افزود: خبرگزاری ایرنا درهرمزگان یکی از رسانه‌های موفقی بوده که در این چندساله در حوزه کودک و نوجوان توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته و ما شاهد این نگاه و همراهی دلسوزانه خبرنگاران این رسانه هستیم.

وی تعامل رسانه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه کودک را یک سرمایه مهم برای کانون دانست و ادامه داد: ما به دور از تبلیغات حاشیه‌ای و نگاه‌های بازاری به دنبال فرهنگ‌سازی و تعامل با رسانه هستیم.

این مسوول یادآور شد: در زمانی که همه به دنبال فعالیت‌های تبلیغی برای خود هستند توجه به حوزه کودک و نوجوان یک سرمایه فرهنگی برای کانون محسوب می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: کانون دارای زمینه‌ها و فرصت‌های زیادی است که بدون کمک گرفتن از رسانه نمی‌توان همه ابعاد آن را معرفی کرد.

سلیمانی احمدی معتقد است: اگر رسانه در کنار کانون قرار بگیرد، می‌توان در حوزه معرفی تازه‌های کتاب، نقد و سایر ابعاد آن در حوزه‌های دینی، علمی، خلاقیت‌های کودکان و سایر فعالیت‌های کانون را به مردم معرفی کرد.

وی از دیگر فعالیت‌های مهم کانون به فعال شدن انجمن‌ها در کانون اشاره کرد و بیان داشت: این انجمن‌ها در راستای حفظ ارتباط اعضای نوجوان با کانون راه‌اندازی شده و نوجوانان می‌توانند با عضویت در این انجمن‌ها به عنوان راهنمای سایر کودکان ایده و آموخته‌های خود را در اختیار کانون قرار دهند.

سلیمانی احمدی، انجمن‌های نمایش، قصه‌گویی، شعر و داستان، طنز، نمایش‎های عروسکی را جمله انجمن‌های شکل گرفته در کانون پرورش فکری کودکان نام برد که حاصل آن برگزاری نشست‌های مختلف علمی، فرهنگی و ادبی با هدف‌ پررنگ کردن امید و نشاط در خانواده‌ها شکل گرفته است.

انعکاس فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان اعتقاد قلبی است

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هرمزگان نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به خصوص حوزه روابط عمومی را یکی از نهادهای موفق در حوزه اطلاع رسانی و تعامل سازنده با خبرنگاران دانست.

خلیل تنیده افزود: اهمیت انعکاس فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از سوی خبرنگاران ایرنا یک اعتقاد قلبی است و خبرنگاران ما با نگاهی دلسوزانه و از روی میل و علاقه خود به حوزه کودک فعالیت‌های کانون را منعکس می‌کنند.

وی افتخارآفرینی‌های مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان را مایه دلگرمی و امیدواری برای خبرگزاری ایرنا دانست و از معرفی تازه‌های کتاب در حوزه کودک و پوشش فعالیت‌های جدید کانون با نگاهی علمی‌ استقبال کرد.

در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیر خبرگزاری ایرنا در هرمزگان، خلیل مسیحی معاون کانون و شهرزاد زارعی مسوول روابط عمومی کانون نیز حضور داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان به پاس قدردانی از تلاش‌های خبرگزاری ایرنا در همراهی با کانون از مدیر و خبرنگاران این حوزه نیز تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =