حضور پنج عضو کانون استان قزوین درنخستین مهرواره سراسری «داستان» آفرینش کانون

در نخستین مهرواره سراسری داستانِ آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنج عضو داستان‌نویس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این مهرواره با حضور ۸۶ عضو برگزیده و ارشد داستان‌نویس انجمن‌های ادبی آفرینش کانون پرورش فکری سراسر کشور از ۱۴ تا ۱۷ مرداد به میزبانی کانون تبریز برگزار می‌شود.

«پارسا کاظمی »،  «ایمان ذاکری »، «سپیده کریمی» ، «هانیه مومنی»  و« نسترن حقگو» اعضای ارشد مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هستند که با همراهی «مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی قزوین و«بتول پورشیخ» مربی پاسخگوی استان در این مهرواره حضور دارند.

برگزاری چند کارگاه با استادان صاحب نام کشور و ارائه آثار شرکت کنندگان،از بخش‌های اصلی این مهرواره کشوری است.

این مهرواره با همت معاونت فرهنگی کانون صبح روز ۱۷ مرداد با تجلیل و قدردانی از نوجوانان داستان‌نویس انجمن‌های ادبی آفرینش کانون در تبریز به کار خود پایان می‌دهد.

یادآور می‌شود این نوجوانان در دو مرحله داوری از بین ۴۴۰ شرکت‌کننده که ۵۸۰ اثر داستانی به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون ارسال کرده بودند، از سوی فرزانه رحمانی، اعظم بزرگی و شراره هاشم‌دباغیان داوران این مهرواره، انتخاب شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =