کد خبر: 290083
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
نوجوانان هرمزگان به دنبال «حال خوش زندگی»

ثبت‌نام کارگاه‌های «حالِ خوشِ زندگی» ویژه نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال از امروز ۱۵ مرداد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، ثبت‌نام کارگاه‌های «حالِ خوشِ زندگی» ویژه نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال از امروز ۱۵ مرداد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در بندرعباس آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: این کارگاه‌ها با تاکید بر هشت‌ مهارت مثبت روان‌شناختی و با هدف تقویت و توانمندی نوجوانان در حوزه‌ هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه و آینده‌نگر و آگاهی بخشی و به‌روزرسانی توانمندی مربیان به‌منظور شناخت مهارت‌های مثبت و به‌کارگیری آن در فعالیت‌های کانون برگزار می‌شود.

ناهید سلیمانی احمدی افزود: در این کارگاه‌ها با بهره‌گیری از گروه روانشناسان با تجربه هشت مهارت، امید، خوش‌بینی، شادی و نشاط، خودباوری، جرات مندی، هوش هیجانی، روابط مثبت و معنویت برای نوجوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مربیان و نوجوانان شرکت‌کننده در کارگاه‌های مهارت‌های مثبت مطابق با شیوه‌نامه فرآیند اجرایی کانون گواهی‌نامه آموزشی دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان آخرین مهلت ثبت‌نام را ۲۵ مرداد اعلام کرد و افزود:علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند از امروز با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مجتمع فرهنگی آفرینش بندرعباس ثبت‌نام کنند.

وی افزود: خانواده‌ها و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از چگونگی برگزاری این دوره‌ها با شماره تلفن ۳۳۳۱۳۴۱۶ تماس بگیرند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان در خیابان آیت‌الله غفاری بندرعباس واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =