تاثیر مثبت کانون در فرهنگ کتاب و کتابخوانی

فرماندار در این دیدار بر حمایت از فعالیت‌های کانون در شهرستان تاکید کرد و گفت در حد توان به کانون کمک می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال‌وبختیاری فرزاد رحیمی مدیرکل استان در دیدار با هوشنگ مصطفوی فرماندار کوهرنگ ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید  مسائل و مشکلات کانون کوهرنگ بازگو شد که مهمترین آن جاده دسترسی کانون بود که دارای مشکل می‌باشد که فرماندار گفت به زودی بازدیدی از مرکز انجام می شود و تا جایی که بتوانیم به کانون کمک می کنیم . 

هوشنگ مصطفوی گفت: در همین مدت کوتاه بازخوردهای خوبی از کانون در بحث کتاب و کتابخانی دریافت کرده  و به خاطر وسعت و پراکندگی منطقه درخواست دارم کانون فعالیت های بیشتری برای این شهرستان انجام دهد.
 فرزاد رحیمی مدیرکل کانون نیز در این جلسه با تشریح فعالیت های متنوع مراکز کانون گفت: استان با بیش از ۲۰ مرکز ثابت،سیار و پستی در تمامی ایام سال برنامه های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند که همواره مورد استقبال خانواده ها و فرزندان آن ها قرار گرفته است. ضمنا بیشترین فعالیت کانون در شهرستان کوهرنگ مربوط به واحد سیار روستایی می باشد و به شرح فعالیت های کانون پرداختند.

این دیدار روز سه شنبه  ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد .
کوهرنگ یکی از شهرستان‌های عشایر نشین چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های گردشگری استان است که در ۹۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =