آوای قصه‌های زندگی در مرکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس طنین‌انداز شد

مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس با هدف توسعه و ترویج قصه‌گویی اقدام به برپایی جشن قصه‌گویی ویژه‌ی اعضا، مربیان و اولیای کانونی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این ویژه‌برنامه که با حضور جمعی از مسوولان شهرستان گنبدکاووس و ۲۰۰ نفر از علاقمندان به قصه‌گویی برگزار شد، ۱۵ قصه‌گوی داوطلب متشکل از نمایندگان اعضای دختر و پسر، مربیان و والدین به روایت‌ قصه‌های تلخ و شیرین و قصه‌هایی با موضوع سیل خود به صورت صحنه‌ای پرداختند.

در این روز علاقه‌مندان به قصه‌گویی، با شنیدن قصه‌هایی با عناوین کلوچه‌های خدا، آجیل مشکل گشا، گروفالو، گوساله‌ی لجباز، آدم کوچولوی گرسنه، سیمرغ، چتر مهربانی و ...لحظات خوشی را در دفتر خاطرات خود ماندگار کردند.

اجرای موسیقی سنتی توسط عضو نوجوان و اهدای هدایایی به رسم یادبود به تمامی قصه‌گویان شرکت‌کننده از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

گفتنی است بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سه بخش قصه گویی صحنه‌ای،  قصه ۹۰ ثانیه (فیلم) و بخش علمی در حال اجراست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان آبان  امسال میزبان مرحله منطقه ای این جشنواره به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی استان خواهد بود.s

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =