فارس بیست و ششمین پویش «فصل گرم کتاب» را تجربه کرد

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، میزبان اعضا، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در «پویش فصل گرم کتاب» است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، پویش «فصل گرم کتاب» با محورهای «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی» و تقویت «مهارت‌های زندگی» تمرین زندگی و تلاش برای ساختن آینده، در ایام تابستان 1398 از ۵ تیر ماه در شیراز و مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان آغاز شده است و تاکنون بیست و شش پویش در مراکز فرهنگی هنری و بوستان‌های شیراز و سایر شهرهای استان برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، مربیان مراکز فرهنگی هنری شیراز، شش «فصل گرم کتاب» را در بوستان‌های کودک، شقایق، باغ ملی، بعثت، باغ جنت و سعدی برگزار کرده‌اند. مربیان متعهد و متخصص کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب با محورهای موضوعی یادشده برای مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازند.

مربیان مراکز فرهنگی هنری زرقان و فیروزآباد نیز هر کدام با برگزاری 3 پویش فعالیت‌های کانون را در بوستان‌ها و برای کودکان ونوجوانان و خانواده‌ها اجرا کرده‌اند. بعد از مرکز فرهنگی هنری سپیدان که دو «فصل گرم کتاب» را برگزار کرده، مراکز فرهگی هنری پاسارگاد، قیروکارزین، سروستان، صدرا، خرامه و نی‌ریز هم 1 پویش را در بوستان‌ها اجرا کرده‌اند.  

 خوانش شعر و داستان، روخوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش‌عروسکی، نمایش فیلم و قصه‌گویی از جمله فعالیت‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =