دوره‌های آموزشی کارکنان کانون بازنگری می‌شود

معاون فرهنگی کانون در نشست با مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون استان آذربایجان شرقی از بازنگری دوره‌های آموزشی کارکنان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان با اعلام این خبر افزود: تمامی دوره‌های آموزشی که برای سابقه و آینده شغلی کارکنان کانون در نظر گرفته شده است، باید به صورت آنلاین برگزار شود.

او در ادامه یادآور شد: شورای آموزش و پژوهش به زودی تشکیل و سرفصل‌های آن تدوین می‌شود. از سال ۱۳۹۹ نیز تغییرهای جدی در آموزش کارکنان کانون پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین تاکید کرد: برگزاری دوره‌های انجمن‌ها هم در اولویت قرار دارد. تاکنون دوره‌های آموزشی انجمن‌های قصه‌گویی، سرود و عکاسی برگزار و دوره‌های تئاتر در استان‌های مختلف تشکیل شده است و به زودی در تهران نیز برگزار خواهد شد.

او با بیان این‌که دستور شورای آموزش این است که دوره‌های آموزشی بازنگری شود، افزود: دوره‌های مهارت‌افزایی را نیز پی‌گیر هستیم.

معاون فرهنگی کانون در این نشست در مورد جذب اعضای نوجوان و مشکلات مربوط به آن، تلاش برای روزآمد کردن فعالیت‌های کانون، اقدام‌های انجام شده و اهداف کانون از تشکیل و راه‌اندازی انجمن‌ها برای نوجوانان (سیاست‌های جدید کانون)، کارگاه‌های مهارت‌های‌ مثبت‌اندیشی متناسب با فعالیت‌های کانون، فعالیت‌های استعدادیابی در حوزه‌های فرهنگی هنری، توجه ویژه به مراکز سیار در استان‌ها و توسعه آن‌ها و... نیز سخن گفت.

یادآوری می‌شود در این نشست که با حضور مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری و مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی روز ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در تبریز برگزار شد؛ پرسش و پاسخی نیز میان آن‌ها و معاون فرهنگی کانون شکل گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =