کد خبر: 290165
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
بازدید 233
دوره‌ی آموزشی سرود در یزد، برگزار شد

دوره‌ی آموزشی سرود، ویژه‌ی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور رئیس انجمن موسیقی کشور، در یزد برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، با حضور سهیل مطیعا رئیس انجمن سرود کانون پرورش فکری کشور، دوره‌ی یک روزه‌ی آموزشی توجیهی سرود، ویژه مربیان در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد، برگزار شد.

 در این دوره‌ی آموزشی که به همت انجمن سرود کانون پرورش فکری یزد، انجام شد، سهیل مطیعا با پیش درآمدی از سرود و موسیقی و کیفیت کار در کانون ونیز پیرامون نت و نت خوانی مطالبی بیان کرد و درنهایت مربیان با اجرا و هم‌خوانی یک سرود، این دوره را به پایان رساندند.

 انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از انجمن‌های ۱۰ گانه تخصصی است که بر اساس سیاست‌های فرهنگی سال ۹۷ کانون و به منظور تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان، تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر در اجتماع تاسیس شده است. این انجمن قرار است علاوه بر کشف استعدادهای این حوزه، بسترساز برگزاری جشنواره سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.

 گفتنی است سهیل مطیعا دانش‌آموخته رشته‌ موسیقی از دانشگاه موسسه آموزش عالی کنسرواتوار تهران، آهنگساز و نوازنده است و تاکنون با سازمان‌های فرهنگی مختلف از جمله صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش  همکاری داشته و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان مربی سرود فعالیت می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =