دیدار مدیر باشگاه خبرنگاران جوان با مدیرکل کانون استان قزوین

با هدف رایزنی برای توسعه اطلاع رسانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان قزوین با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 19 مرداد 1398، در دیدار «روح الله چگینی»، مدیرباشگاه خبرنگاران جوان با «مژده اروجی»، مدیرکل کانون استان قزوین، درباره توسعه اطلاع‌رسانی مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفتگو شد.

در این دیدار که در دفتر مدیرکل کانون استان قزوین برگزار شد، اروجی شماری از برنامه‌های اجرایی بخش استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را تشریح کرد.

وی اطلاع رسانی مناسب این برنامه‌ها را ایجاد فرصت برای شرکت شمار بیشتری از علاقه‌مندان به قصه‌گویی در این جشنواره در سطح استان دانست که به رونق و ماندگاری این میراث ارزشمند فرهنگی می‌انجامد.

پوشش رسانه‌ای مناسب برای آگاهی بیشتر مخاطبین از بخش قصه‌گویی نود ثانیه‌ای از موارد موردتاکید مدیرکل کانون در این نشست بود.

همچنین در این نشست، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان قزوین چند راهکار برای توسعه پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های این جشنواره در سطح استان قزوین پیشنهاد کرد.

اروجی در پایان این دیدار، با اشاره به مقبولیت و ظرفیت بالای باشگاه خبرنگاران استان، خواستار گسترش همکاری این مجموعه خبری با کانون پرورش فکری برای ایجاد زمینه برخورداری شمار بیشتری از مخاطبین از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در سراسر استان شد.

گفتنی است این دیدار براساس تفاهم نامه کشوری بین باشگاه خبرنگاران جوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  درباره همکاری برای پوشش رسانه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌‍گویی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =