کد خبر: 290186
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
بازدید 171
رونق تابستانی در مراکز کانون استان قزوین

ویژه برنامه‌های روز خبرنگار و چند برنامه دیگر، خبر از رونق تابستانی در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، گزارش‌های رسیده، خبر از رونق تابستانی در مراکز فرهنگی و هنری استان می‌دهد.

در مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه، یک کارگاه اموزشی نجوم با حضور 41 نفر اعضای دختر وپسر برگزار شد در این برنامه ،در آغاز درباره دانش نجوم، کهکشان راه شیری و منظومه شمسی توضیح داده شد ودر ادامه در یک کارگاه کاردستی،صورت های فلکی نیز به صورت تکه چسبانی کار شده بود . در ادامه اعضا با حضور در آسمان‌نمای سیار کانون استان،با شگفتی و زیبایی‌های آسمان بیشتر آشنا شدند.

در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع به مناسبت روز خبرنگار»حسن حسن زاده» از اعضای قدیمی کانون که اکنون به عنوان خبرنگار فعالیت‌می کند ،مهمان 50 عضو پسر مرکز شد.

.وی درباره ویژگی‌های حرفه خبرنگاری با بچه‌ها سخن گفت و چند خاطره از فعالیت‌های خبری خود برای آن‌ها تعریف کرد.

این مرکز هم‌چنین یک اردوی درون شهری بازدید از پایگاه امداد و نجات سازمان هلال احمر برای 20 نفر از اعضای نوجوان دختر برگزار کرد.در این اردو بچه ها با نحوه عملیات امداد و نجات، اتاق مانیتورینگ، مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتEOC ،ماشین های سبک و سنگین امداد و نجات،وسایل هیدرولیک و دیگر تجهیزات مربوط با این مجموعه آشنا شدند.

هم‌چنین به مناسبت روز خبرنگار، در مرکز فرهنگی و هنری بویین‎‌زهرا یک کارگاه  نمایش خلاق درباره شغل خبرنگاری و معرفی شغل خبرنگار با حضور 15 عضو نوجوان پسر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =