راه‌اندازی انجمن هنرهای نمایشی در کانون سمنان

راه‌اندازی انجمن هنرهای نمایشی و برگزاری کارگاه مهارت مثبت و جشن قصه‌گویی در ششمین‌جلسه‌ی اعضای شورای فرهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان تصویب شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ششمین‌جلسه شورای فرهنگی با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای شورا صبح سه‌شنبه پانزدهم‌مردادماه۱۳۹۸ برگزار و درخصوص شیوه‌نامه‌های ابلاغی کارگاه مهارت‌های مثبت، مهرواره سرود، جشنواره هنرهای نمایشی و جشن‌های قصه‌گویی، بحث و گفت‌وگو شد.

فروهر معدنی سرپرست معاونت فرهنگی و دبیر جلسه شورای فرهنگی کانون استان به ارائه گزارش کوتاهی از روند اجرای کارگاه مهارت مثبت در دو مرکز فرهنگی‌هنری کانون آرادان و گرمسار برای اعضای نوجوان دختر و پسر پرداخت و درخصوص برگزاری نشست آموزشی‌توجیهی ویژه مربیان مراکز فرهنگی‌هنری استان و دعوت از اعضا برای شرکت در این کارگاه‌ها مطالبی بیان کرد.

معدنی در ادامه با اشاره به شیوه‌نامه‌ی نخستین مهرواره‌ی سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و هم‌چنین شیوه‌نامه‌ی هنرهای نمایشی از کارشناسان خواست تا گزارش فعالیت‌های اجرایی مراکز فرهنگی‌هنری در این راستا و نقطه‌نظرات خویش را ارائه دهند.

راحله دانایی کارشناس آفرینش‌های هنری و سکینه پارسا کارشناس فرهنگی کانون استان به ارائه گزارش کوتاهی از روند اجرای شیوه‌نامه‌ها و اقدامات صورت‌گرفته از سوی مربیان در مراکز فرهنگی‌هنری پرداختند.

گفتنی است؛ اعضای شورا، نظرها و دیدگاه‌های خود را درخصوص راه‌اندازی انجمن نمایش عروسکی و اجرای جشن‌های قصه‌گویی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان، بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =