کارشناس فرهنگی کانون استان همدان برای معرفی جشنواره قصه گویی به ادارات و سازمان‌های شهرستان همدان رفت

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی توسط کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان بصورت حضوری به ادارت شهرستان همدان معرفی شد و پوستر و فراخوان این رویداد فرهنگی در اختیار آنها قرار گرفت.

محمد تقی توکلی کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری همدان به روابط عمومی کانون استان گفت:
به جهت استقبال هرچه بیشتر اقشار مختلف ازاین جشنواره، با مراجعه حضوری در ادارت سطح شهر به معرفی این رویداد فرهنگی برای روابط عمومی ادارت و سازمان‌ها پرداختیم و پوستر و فراخوان جشنواره را در اختیار آنها قرار دادیم.

وی افزود کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی‌های سازمان‌ها از این جشنواره استقبال کردند و برای اطلاع‌رسانی این رویداد در مجموعه خود قول مساعد دادند.

او یادآور شد در این دیدارها دبیرخانه قصه‌گویی استان همدان به ادارت معرفی شد و راه های ارتباطی برای برطرف شدن هرگونه سوال در مورد جشنواره در اختیار آنها قرار گرفت.

ادارات کل (امور زندان‌ها، آموزش و پرورش، امورکتابخانه‌های عمومی، کمیته امداد، سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی) و همچنین مسوولان سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، دانشگاه های آزاد، پردیس فرهنگیان، پیام نور، بوعلی سینا، علوم پزشکی، کانون اصلاح و تربیت، آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 برخی از اداراتی هستند که با بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» آشنا شدند.

گفتنی است این دوره از جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد که و اختتامیه آن در شب یلدا است.

در بخش صحنه‌ای نیز جشنواره امسال شامل مسابقه ملی و بین‌الملل است که شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران (نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =