راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در میامی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان میامی از راه‌اندازی کتابخانه‌ی سیار روستایی در بخش کالپوش، خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان میامی که پیش از ظهر روز پنج‌شنبه ۱۷ مردادماه ۱۳۹۸ به‌منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از احمد ملایری فرماندار و حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی‌پور امام جمعه و ابراز خرسندی از هم دلی و  هم‌کاری شایسته با کانون پرورش فکری اظهار داشت: شهدا همیشه‌ی ایام زنده‌کننده‌ی جامعه هستند و این‌بار شهید صارمی با شهادت خود روز خبرنگار را ایجاد کرده‌است.

خدابخشی در ادامه با بیان اهمیت کار خبرنگاران گفت: همان‌طور که دین مبین اسلام آگاهی‌بخش و آزادی‌بخش است خبرنگاران نیز آگاهی‌دهنده جامعه هستند و می‌توانند حتی انتقادات را برای مردم با دمیدن روح امید به جامعه بیان و پیگیری کنند.

مدیرکل کانون استان سمنان هم‌چنین با اشاره به اهمیت حرکت کانون در جهت پوشش مناطق کم‌برخوردار با اعلام راه‌اندازی یک خودروی سیار در میامی گفت: این خودرو مجهز به امکانات کتابخانه‌ای و وسایل بازی و سرگرمی است که به زودی در مراسمی شروع به فعالیت می‌کند.

خدابخشی در پایان سخنانش تصریح کرد: امید است با تلاش تمامی تلاشگران در این عرصه و با مجاهدت مدیران زحمت‌کش شهرستان میامی، زمینه‌ی ارتقای کانون پرورش فکری و گسترش فعالیت‌های این‌مجموعه  در جهت پوشش بیش‌تر مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر فراهم و قدم‌های مؤثرتری برداشته شود.

گفتنی است؛ در این آیین از ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی نیز به پاس هم‌کاری با ستاد نماز جمعه این شهرستان با اهدای لوح، قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =