ویژه‌برنامه‌ی «معرفی مشاغل» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان(سیستان و بلوچستان) برگزار شد

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان(کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان) با اجرای ویژه‌برنامه‌ای اعضا را با تعدادی از مشاغل آشنا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی «معرفی مشاغل» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه، که به صورت کارگاهی و با خلاقیت مربیان مرکز طراحی و اجرا شد، اعضا ابتدا ابتدا به آینده سفر کردند و پس از انتخاب شغل خود، آن را در برگه‌ای که همراه داشتند، نوشتند.

در ادامه سه شغل، که بیشتر مورد توجه اعضا قرار گرفته بود، انتخاب شد و پس از معرفی آن توسط مربیان، اعضا با حضور در کارگاه کاغذ و تا تعدادی از ابزار مورد نیاز آن شغل‌ها را ساختند و با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده بودند، با نمایش خلاق، شغل خود را بازی کردند.

قابل ذکر است در راستای همین فعالیت، اعضای پسر نیز با حضور در یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی با این شغل ارزشمند آشنا شدند و در مورد اهمیت آن با کارشناس آتش‌نشانی گفت‌وگو کردند.

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مرکز هم‌چنین از بخش‌های گوناگون ایستگاه دیدن کردند و تعدادی از کارکنان وظیفه‌های خود را برای «آتش‌نشانان احتمالی آینده» شرح دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =