کد خبر: 290209
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
بازدید 1359
درخشش اعضای کانون استان اردبیل در نخستین مهرواره داستان آفرینش

در نخستین مهرواره داستان آفرینش کشوری، ۹ نفر از اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، خوش درخشیدند.

زعفر احدزاده مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در ارتباط با برگزاری اولین مهرواره کشوری داستان آفرینش کانون در تبریز با اعلام این خبر، گفت: در حالی شاهد اولین تجربه این رویداد مهم در حوزه ادبی در کانون هستیم که سرآغاز ورود به دنیای بزرگ داستان‌نویسی، چنین مهرواره ها و انجمن‌هایی است.

احدزاده بابیان اینکه رویکردهای اخیر و تأکیدات مدیرعامل محبوب کانون کشور دکتر فاضل نظری، حذف فضای رقابتی و پدیدآوری فضای رشد خلاقیت و شکوفایی است، خاطرنشان کرد: برگزاری مهرواره ها، عرصه را برای بالندگی استعدادها فراهم خواهد کرد.

او در ادامه گفت: درخشش اعضای نوجوان و ارشد انجمن‌های ادبی در حالی اتفاق افتاد که پس از استان میزبان با۱۰ برگزیده، کانون استان اردبیل با ۹ برگزیده از ۸۶ برگزیده کشوری، رتبه دوم داستان آفرینش را دارا بود و در اولین تجربه مهرواره، شاهد تولد استعدادهای برتر این رشته بودیم.

این مدیرکل فرهنگی استان یادآور شد: دو انجمن ادبی فعال در استان داریم و حاصل تلاش‌های مربیان و مراکز فرهنگی هنری میسر ساختن مسیر بالندگی اعضای نوجوان و ارشد است.

گفتنی است، مهرواره داستان آفرینش که روز ۱۴مرداد در تبریز آغازشده بود، روز ۱۷ مرداد با اهدای لوح قدردانی و تندیس به تمامی شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

یادآوری می‌شود مهرواره واژه‌ای است که کانون پرورش فکری برای عنوان برخی از رویدادهای غیررقابتی ویژه کودکان و نوجوانان انتخاب کرده است.

«اسامی منتخبان کانون استان اردبیل که در نخستین مهرواره داستان آفرینش»

ردیف

نام و نام خانوادگی

مرکز

شهر

۱

شکیلا تقی اوغلی

۲

مشگین‌شهر

۲

شیما فرجام

۲

مشگین‌شهر

۳

شقایق بخشعلی زاده

۲

مشگین‌شهر

۴

شبنم بخشعلی زاده

۲

مشگین‌شهر

۵

فاطمه اسلامی

۲

مشگین‌شهر

۶

فاطمه اسدی

۲

مشگین‌شهر

۷

آتیلا نصیرنژاد

۲

مشگین‌شهر

۸

محمدرضا ایران زاده

۵

اردبیل

۹

کیوان ارحام

۵

اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =