اختصاص ۳۰۰میلیون تومان اعتبار بابت مرمت مراکز سیل‌زده کانون در گلستان

استاندار گلستان با حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون آق‌قلا از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز آشنا و در جریان آسیب‌های ناشی از سیل به این مرکز فرهنگی هنری قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هادی حق‌شناس استاندار گلستان در بازدید از کانون پرورش فکری آق‌قلا گفت: سه مرکز فرهنگی ‌هنری کانون در گمیشان، آق قلا و بندرگز که در سیل اخیر آسیب دیده‌اند از سوی «بیمه اتکائی امین کشور» با هزینه ۳۰۰میلیون تومان بازسازی می‌شود.
وی افزود: در سیل اخیر بخش‌های مختلف استان از جمله کانون پرورش فکری دچار خسارت شد که جبران بخشی از آن‌ها را دولت پذیرفته اما از مردم و خیران انتظار داریم که به کمک دولت بیایند تا بازسازی‌ها سرعت یابد.
حق‌شناس با بیان این که توجه به کانون پرورش فکری به مفهوم واقعی توجه به نسل آینده است گفت: آشنا کردن کودکان و نوجوانان با کتاب باعث پرورش نسل آینده می‌شود که باید جامعه را به آن‌ها تحویل دهیم و آن زمان است که توسعه به معنای واقعی اتفاق می‌افتد.
هم‌چنین محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان نیز ضمن قدردانی از حضور و حمایت استاندار و همچنین نگاه ارزشمند وی به حوزه کودک و نوجوان با ارایه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های کانون گلستان در امدادرسانی فرهنگی سیل اخیر، به استعدادهای ناب کودکان و نوجوانان شهرستان آق قلا اشاره داشت و بازسازی ساختمان مرکز را به نوعی از دغدغه‌های فرهنگی استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانواده‌های ترکمن دانست.
گفتنی‌است این بازدید صبح روز دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، با حضور استاندار گلستان، سید مصطفی کیایی خیر، نایب رئیس و مدیرعامل بیمه اتکائی امین کشور و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =