معرفی کارآفرینی و لذت فعالیت علمی با بازدید از مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی قم

بازدید از مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی با حضور ۲۰ نفر از اعضای پسر کودک و نوجوان مرکز شماره ۸ انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،  مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ میزبان  ۲۰ نفر از اعضای انجمن علمی مرکز شماره ۸ بود تا آنها مفهوم کارافرینی و فعالیت علمی را از نزدیک لمس کنند.

این بازدید که پس از ارسال فراخوان جشنواره استانی «اختراع من» توسط کارشناس آموزش و پژوهش به مراکز استان قم تدارک دیده شده بود شامل  آشنایی اعضا با گیاهان خاص دارویی و نوع زمینه کاشت این قبیل گیاهان و پرورش ماهی‌های تزئینی و خوراکی بود.


آشنایی با میردهقان، کارآفرین برجسته استان در زمینه تحقیق و کاشت گیاهان بومی قم و هدیه گرفتن اعضا از ایشان از دیگر جذابیت‌های این بازدید علمی بود.

طیبه حقگو، مربی‌مسئول مرکز شماره ۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اهداف این ویژه برنامه را توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و پژوهش در اعضا، کاربری کردن علوم، ترغیب و تشویق اعضا بر تفکر منطقی‌اصولی و ساختاری، آماده سازی نسل کودک و نوجوان برای ورود به میدان رقابتهای علمی و فنی، ارزش بخشیدن به دستاورد های علمی وحمایت و پشتیبانی از مبتکران و پژوهشگران کودک ونوجوان و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ کارافرینی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ ساز در جامعه بر شمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =