کد خبر: 290313
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
مشارکت نوجوانان مرزنشین رفیع در جشنواره قصه‌گویی

نوجوانان مرزنشین رفیع در استان خوزستان با شرکت در جشنواره کتابخانه‌ای قصه‌گویی برای شرکت در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی آماده می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفیع با برگزاری جشنواره‌ی کتابخانه‌ای قصه‌گویی ویژه‌ی اعضا نوجوان بچه‌ها را با شیوه‌ی صحیح قصه‌گویی آشنا و به شرکت در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تشویق کردند.

الهام سواری مسئول کانون رفیع دراین‌باره گفت: از 21 تیرماه 1398 که فراخوان بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد ما در کانون رفیع با برگزاری برنامه‌های مختلف نوجوانان را ضمن آموزش صحیح قصه‌گویی تشویق کردیم تا در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: قصه‌گویی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی در کانون رفیع است که همیشه با استقبال خوب کودکان و نوجوانان روبرو است و از این جهت در راستای گسترش این فعالیت در جامعه برآن شدیم با برگزاری جشنواره قصه‌گویی کتابخانه‌ای نوجوانان را با این فعالیت بیشتر آشنا کنیم و آن‌ها را در این رویداد فرهنگی مشارکت دهیم.

بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای آذر ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، بخش صحنه‌ای (مسابقه ملی) ویژه‌ی دختران و پسران (نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگها است.

علاقه‌مندان به شرکت در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

بر همین اساس، در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای همچون دوره قبل تمامی گروهای سنی از سراسر کشور می‌توانند با موضوع‌ «قصه زندگی من» در فیلمی به مدت ۹۰ ثانیه، امیدها، شادی‌ها و آرزوهای زندگی خود را به شیوه‌ای مستند گونه روایت کنند.

در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای نیز از علاقه‌مندان دعوت شده است تا با موضوع‌ و مدت اعلام‌ شده، فیلم قصه‌های خود را تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ در پایگاه جشنواره بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =