کارگاه‌های « دوستی با قصه‌ها» ویژه اعضا و والدین مرکز مجتمع کانون کرج

مرکز مجتمع کرج، همزمان با اعلام فراخوان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی،  کارگاه‌های آموزشی قصه‌گویی  ویژه والدین و اعضا را با عنوان دوستی با قصه‌ها به شکل مستمر برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، نرمین کریمی، مسوول مرکز مجتمع کرج ضمن اعلام این  خبر افزود:

این کارگاه در دو سطح والدین و اعضا نوجوان برگزار می‌شود در بخش اعضا نوجوان از دو نفر از نوجوانانی که در فعالیت قصه‌گویی شاخص بوده‌اند دعوت شده تا به عنوان مدرس کارگاه تحت نظارت مسوول مرکز و طاهره سادات سجادی، مربی فرهنگی مرکز، اصول و فنون قصه‌گویی را به سایر نوجوانان علاقه‌مند بیاموزند.

کریمی هم چنین اضافه کرد در بخش کارگاه والدین نیز با دعوت از طاهره گرمسیری کارشناس فرهنگی استان که سابقه بسیار خوبی در حوزه داوری و تدریس قصه گویی دارند،  زمینه ای فراهم شده تا  نحوه انتخاب قصه، تاثیرات تربیتی آن و شرایط شرکت در جشنواره  به خوبی برای والدین تشریح شود .

کریمی که خود از برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی است از برگزاری مستمر کارگاه‌های قصه‌گویی در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته در این مرکز خبر داد و افزود قرار است به زودی در کارگاه‌های عملی قصه‌گویان علاقه‌مند قصه‌های خود را تعریف کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند، هم چنین نمونه‌هایی از قصه‌های برتر جشنواره سال گذشته برای این عزیزان به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است مرکز مجتمع کانون البرز در کرج،  ساسانی( خیابان شهید صدوقی)  - انتهای خیابان شهید نامجو واقع شده است  و علاقه‌مندان جهت ارتباط با این مرکز می‌توانند با شماره ۳۲۸۲۰۹۰۹، تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =