فرمانداری نظرآباد آمادگی تاسیس مرکز ثابت کانون در این شهرستان  را دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز، در راستای اجرای هر چه بهتر ویژه برنامه پویش ملی «فصل گرم کتاب» و همچنین با هدف ارائه خدمات فرهنگی کانون به تمام مناطق استان به ویژه مناطقی که فاقد مرکز فرهنگی، هنری هستند، عصر روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز  با اعزام تیم کتابخانه سیار و  جمعی از کارشناسان و مربیان خود به این منطقه، فعالیت‌های مختلف و متنوع فرهنگی، هنری را در راستای کتاب و کتابخونی اجراکرد.

از جمله این برنامه‌ها که برای کودکان محله سید جمال‌الدینی این شهرستان اجرا شد،  می توان به اجرای کارگاه ادبی نوشتن خلاق، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، کاردستی، نقاشی و معرفی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون اشاره کرد.

دکتر محمدرضا فلاح‌نژاد، فرماندار نظرآباد و قاسم سلیمانی سرپرست کانون استان البرز نیز جهت بازدید از فعالیت‌های اجرایی برای کودکان ونوجوانان در این ویژه برنامه حاضر شده بودند وضمن حضور در برنامه‌ها، نشست صمیمانه‌ای را برگزار کردند.

فرماندار نظرآباد در این دیدار، از اعلام امادگی فرمانداری برای اختصاص مکانی ثابت در شهر به این کانون خبر داد  و گفت: چنانچه نیروی انسانی وتجهیزات از سوی اداره کل،  تامین گردد ما نیز در شهرستان آمادگی احداث کانون در دراز مدت با همکاری و تامین هزینه های ساخت کانون را خواهیم داشت.

قبل از سخنان فرماندار نظرآباد، قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز، در سخنان جامعی فعالیت‌های کانون در استان البرز را تشریح کرده و ضمن معرفی کامل این مجموعه‌ی فرهنگی، از رویکرد کانون در خصوص توجه به جذب حداکثری نوجوانان و اجرای فعالیت‌های مناسب برای این نسل، سخن گفته و با تبیین شعار«خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد»،  تحقق این شعار را از اهداف اصلی کانون دانست.

گفتنی است علاوه بر کودکان ونوجوانان و مربیان و کارشناسان کانون جمعی از والدین اعضا که خود زمانی عضو کانون بوده‌اند و خاطرات خوبی از حضور در این سازمان داشته‌اند، مطالبه خود مبنی بر استقرار کتابخانه کانون در این شهرستان را مطرح کردند.

لازم به توضیح است کانون البرز با ویژه برنامه پویش ملی فصل گرم کتاب  پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در یکی از پارک‌های سطح استان( به ویژه مناطقی که فاقد کتابخانه کانون ) هستند، حضور یافته و فعالیت‌های خود را  در گستره‌ی استان البرز، معرفی می‌کند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =